Informácie o programe

Dĺžka programu 1 deň

Obchodníci často stavajú svoj biznis na vzťahoch. Aj tak sa často stáva, že napriek veľmi dobrým vzťahom zákazník podstatne menej ako je jeho potenciál, prípadne nechce akceptovať návrh iného, často lacnejšieho alebo efektívnejšieho riešenia. Vtedy je potrebné zmeniť uhol pohľadu a zvoliť prístup, ktorý je lepšie prispôsobený danej predajnej situácii.

Komu je program určený

Obchodní riaditelia, manažéri predaja a ďalší vedúci pracovníci predaja a marketingu.

Hlavné prínosy
  • získajú účinný koncept pre predaj v rôznych situáciách
  • pochopia rozvojové potreby jednotlivcov a obchodných tímov z hľadiska diferencovaného predaja
Štruktúra programu
  • predajné trendy
  • predajné situácie a ich rozpoznávanie
  • diferencovaný predaj
  • štýly predaja prispôsobené predajnej situácii
  • aplikácia diferencovaného predaja v podmienkach vlastnej firmy
Spôsob vedenia programu

Interaktívny seminár – kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych analýz, skupinových úloh s využitím moderných tréningových metód a prístup k e-learningovému modulu po seminári.

Súvisiace tréningy

Konzultatívny predaj

Efektívny postup u zákazníkov, ktorí od vás očakávajú návrh riešenia, ale nie ste pre nich preferovaným dodávateľom.

Asertívny predaj

Ako postupovať u zákazníka, ktorý má jasnú predstavu o tom, čo chce – ale nechce nič od vás, prípadne v situácii, keď sa kupujúci zákazník bráni diskusii o ďalších produktoch alebo službách.

Vzťahový predaj

Ako využiť situáciu, keď má dobrý zákazník jasnú predstavu o tom, čo chce od vás kúpiť. Metódy a postupy pre prácu a riadenie vzťahov s lojálnymi zákazníkmi.

Expertný predaj

Ako úspešne pracovať so zákazníkom, ktorý vám dôveruje a vy nechcete jeho dôveru sklamať ani zneužiť. Postup pri komunikácii a zisťovaní informácií pre návrh optimálneho riešenia.

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.