Informácie o programe

Dĺžka programu 2 x 2 dni

Vyjednávanie o termínoch, cene, forme platenia a ďalších obchodných podmienkach je jednou z naj náročnejších častí obchodnej komunikácie. Ak je úspešné, zabezpečí okamžitý a merateľný výsledok.

Komu je program určený

Vedúci pracovníci, produktoví manažéri, predajcovia, nákupcovia a obchodníci, ktorí sa pri komunikácii s obchodnými partnermi dostávajú do vyjednávacích situácií.

Hlavné prínosy
  • schopnosť používať základné pravidlá vyjednávania
  • poskytnúť účastníkom praktické nástroje pre úspešné vedenie vyjednávania
  • rozvinúť strategické myslenie a praktické používanie vyjednávacích taktík
Štruktúra programu

1. časť

  • základné pravidlá pri vyjednávaní
  • tvrdé, jemné, principiálne vyjednávanie
  • príprava na vyjednávanie
    stanovenie si cieľa a postupu vyjednávania
  • cenové vyjednávanie
  • taktiky na zníženie ceny
  • cenové kalkulácie
  • odmietanie návrhov druhej strany pri vyjednávaní

2. časť

  • 4 základné fázy procesu vyjednávania
  • špecifiká postupu v jednotlivých fázach
  • stratégie a taktiky pri vyjednávaní
  • typické chyby pri vyjednávaní
  • konfliktné situácie a spôsoby riešenia „mŕtveho bodu“
  • odporúčaný postup pri vyjednávaní v zložitých situáciách
  • pokročilé komunikačné techniky
Spôsob vedenia programu

Intenzívny tréningový program realizovaný ako kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce, vlastných analýz a mnohých praktických prípadových štúdií.

Súvisiace tréningy

Finančné znalosti

Porozumieť finančným pojmom a súvislostiam je pre mnohých obchodníkov a manažérov nevyhnutné. Program pre tých, ktorí chcú vniknúť do sveta finančného riadenia firmy. 

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.