Telesales ako súčasť hybridného predaja
Písmená gréckej abecedy sa nám pomaly míňajú a OMIKRON sa tvári byť možno už tým posledným v pandémii Covid19 (snáď …). Všetci veríme, že už
Písmená gréckej abecedy sa nám pomaly míňajú a OMIKRON sa tvári byť možno už tým posledným v pandémii Covid19 (snáď …). Všetci veríme, že už
Rok 2020 zmenil veľa v správaní sa firiem aj ich zákazníkov. Súčasná situácia, vyplývajúca z obmedzení kontaktov, významne ovplyvňuje aj fungovanie predajných organizácií. Pandémia Covid-19 podľa niektorých
Ako výrazne pandémia zmenila spôsob predaja? Aké budú hlavné trendy v oblasti predaja v budúcnosti? Ako sú tieto zmeny vnímané zákazníkmi a trhom? Súčasná
Predávate hodnotu alebo cenu? Schopnosť vášho obchodného tímu predávať hodnotu vám pomôže udržať alebo získať náskok pred konkurenciou. Predajný prístup Value Based Selling, v
Hovoríte k online publiku alebo s online publikom? Treba uznať, že webináre sú v dnešnej dobe veľmi dobrým nástrojom. Ak chcete priamo oznámiť komplikovanú
Ako sa kedysi v článku pre časopis .týždeň (15/2020) vyjadril Ivan Mikloš, v dnešnej dobe je priam nemožné čokoľvek prognózovať. Manažéri a majitelia firme
Spoločnosť Mercuri International sa zaradila do zoznamu 20 najvýznamnejších spoločností poskytujúcich online tréningy predaja v roku 2020. 16. septembra v Štokholme spoločnosť Selling Power zverejnila
Nielen v súvislosti s lockdownom sa stále viac firiem zameriava na využitie videokonferečných nástrojov okrem porád aj na realizáciu krátkych tréningov a workshopov. Na
Mercuri International opakovane patrí medzi 20 najlepších globálnych konzultačných spoločností v oblasti predaja za rok 2020. Spoločnosť Mercuri International bola opäť prostredníctvom TrainingIndustry.com vybraná medzi
Čínske príslovie „Možno žijeme v zaujímavých časoch“ sa nikdy nezdalo relevantnejšie – cestovné obmedzenia, politické nepokoje, extrémne počasie. Pridajte k tomu požiadavky trvalej udržateľnosti a
Predaj musíme neustále adaptovať na nové situácie Nové technológie a s nimi spojená dostupnosť informácií zásadne menia spôsob nakupovania. Kupujúci na rozdiel od minulosti absolvuje
Dobré predajné čísla sú výsledkom viacerých správne spolupracujúcich faktorov Prakticky všetky prieskumy, analýzy, audity a “assessment centrá” poukazujú na značný priestor pre zvýšenie výkonnosti predajných