Hybridný predaj – výstupy z prieskumu

Rok 2020 zmenil veľa v správaní sa firiem aj ich zákazníkov. Súčasná situácia, vyplývajúca z obmedzení kontaktov, významne ovplyvňuje aj fungovanie predajných organizácií. Pandémia Covid-19 podľa niektorých

VIAC

Hybridný predaj ako “nový normál”

Ako výrazne pandémia zmenila spôsob predaja?  Aké budú hlavné trendy v oblasti predaja v budúcnosti?  Ako sú tieto zmeny vnímané zákazníkmi a trhom?   Súčasná

VIAC

Viete predávať hodnotu?

  Predávate hodnotu alebo cenu? Schopnosť vášho obchodného tímu predávať hodnotu vám pomôže udržať alebo získať náskok pred konkurenciou. Predajný prístup Value Based Selling, v

VIAC

Čo po korone?

  Ako sa kedysi v článku pre časopis .týždeň (15/2020) vyjadril Ivan Mikloš, v dnešnej dobe je priam nemožné čokoľvek prognózovať. Manažéri a majitelia firme

VIAC

Virtuálny tréning … Ako na to?

  Nielen v súvislosti s lockdownom sa stále viac firiem zameriava na využitie videokonferečných nástrojov okrem porád aj na realizáciu krátkych tréningov a workshopov. Na

VIAC

Predaj v 3. tisícročí

Tretie tisícročie prináša so sebou nové postupy a technológie Ak existuje jedna oblasť, ktorá je počas posledných desiatich rokov technologických zmien podceňovaná, tak je to

VIAC