Mercuri_international_Slovakia_Ako_zlepšiť_stretnutia_so_zákazníkom_1_picture_4

Ako zlepšiť stretnutia so zákazníkom?

Predajné stretnutie je kľúčovým momentom, kde sa obchodník snaží identifikovať potrebu zákazníka, prezentovať svoje produkty alebo služby a presvedčiť zákazníka o ich hodnote. Používanie správnych

VIAC
Mercuri International, The Sales Conference 2024

The Sales Conference 2024

Mercuri International The Sales Conference a Avaus Expert Talks spájajú sily a v roku 2024 prinášajú priekopnícke hybridné podujatie na tému umelej inteligencie: AI: Beyond

VIAC

Hybridný predaj – výstupy z prieskumu

Rok 2020 zmenil veľa v správaní sa firiem aj ich zákazníkov. Súčasná situácia, vyplývajúca z obmedzení kontaktov, významne ovplyvňuje aj fungovanie predajných organizácií. Pandémia Covid-19 podľa niektorých

VIAC

Hybridný predaj ako “nový normál”

Ako výrazne pandémia zmenila spôsob predaja?  Aké budú hlavné trendy v oblasti predaja v budúcnosti?  Ako sú tieto zmeny vnímané zákazníkmi a trhom?   Súčasná

VIAC

Viete predávať hodnotu?

  Predávate hodnotu alebo cenu? Schopnosť vášho obchodného tímu predávať hodnotu vám pomôže udržať alebo získať náskok pred konkurenciou. Predajný prístup Value Based Selling, v

VIAC