Ako zlepšiť stretnutia so zákazníkom?
Predajné stretnutie je kľúčovým momentom, kde sa obchodník snaží identifikovať potrebu zákazníka, prezentovať svoje produkty alebo služby a presvedčiť zákazníka o ich hodnote. Používanie správnych
Predajné stretnutie je kľúčovým momentom, kde sa obchodník snaží identifikovať potrebu zákazníka, prezentovať svoje produkty alebo služby a presvedčiť zákazníka o ich hodnote. Používanie správnych
Aká je budúcnosť chatbotov v predaji? Dostávame sa na koniec série článkov o chatbotoch. V tejto časti si povieme o budúcnosti chatbotov a predstavíme vám
Ako môžu ovplyvniť kvalitu chatbota obchodníci? V predchádzajúcom článku sme sa ponorili do problematiky chatbotov, zanalyzovali sme ich fungovanie a identifikovali sme kľúčové aspekty, ktoré
Aká je úloha chatbotov v moderných predajných stratégiách? Vitajte v našej sérii článkov zameranej na fascinujúci svet umelej inteligencie (AI) a chatbotov. V dnešnom digitálnom
Aké sú riziká využitia umelej inteligencie v predaji? Čo musíme brať do úvahy? Čo nás môže prekvapiť? Náš druhý článo na tému AI sa
Account management vylepšený umelou inteligenciou. Nový nutný smer či len dočasný “technologický hype”? V ďaľšom zo série článkov o AI sa pozrieme na je možnosti
Aké je súčasné a budúce využitie umelej inteligencie pre predajcov a manažérov predaja? Povedať, že žijeme v čase, keď umelá inteligencia (AI) nadobúda na význame,
Mercuri International The Sales Conference a Avaus Expert Talks spájajú sily a v roku 2024 prinášajú priekopnícke hybridné podujatie na tému umelej inteligencie: AI: Beyond
Písmená gréckej abecedy sa nám pomaly míňajú a OMIKRON sa tvári byť možno už tým posledným v pandémii Covid19 (snáď …). Všetci veríme, že už
Rok 2020 zmenil veľa v správaní sa firiem aj ich zákazníkov. Súčasná situácia, vyplývajúca z obmedzení kontaktov, významne ovplyvňuje aj fungovanie predajných organizácií. Pandémia Covid-19 podľa niektorých
Ako výrazne pandémia zmenila spôsob predaja? Aké budú hlavné trendy v oblasti predaja v budúcnosti? Ako sú tieto zmeny vnímané zákazníkmi a trhom? Súčasná
Predávate hodnotu alebo cenu? Schopnosť vášho obchodného tímu predávať hodnotu vám pomôže udržať alebo získať náskok pred konkurenciou. Predajný prístup Value Based Selling, v