Audit predajnej organizácie Sales Audit™ vám dá informácie, ako funguje a bude fungovať váš predaj.

Cieľom auditu je zhodnotiť pripravenosť predajnej organizácie dosahovať krátkodobé a dlhodobé
výsledky v konkurenčnom prostredí a schopnosť manažmentu takúto organizáciu úspešne riadiť.

  • Identifikovať silné a slabé stránky organizácie a riadenia predaja
  • Odporučiť potrebné zmeny a navrhnúť spôsob, ako ich zaviesť
  • Podporiť implementáciu týchto zmien s cieľom zlepšenia fungovania a dosahovania očakávaných výsledkov

Typický audit sa skladá z analýzy, prípravy správy a odporúčaní, prezentácie výstupov, implementačného workshopu a plánu implementácie zmien

Nástroje, používané v rámci Sales Auditu

  • štruktúrované rozhovory s manažérmi a výkonnými pracovníkmi organizácie
  • účasti na porade manažmentu, resp. obchodného tímu
  • hodnotenie kompetentností pracovníkov a manažmentu
  • pozorovanie v teréne, v zákazníckom centre, atď.)
  • worskhopy a diskusia s manažmentom 

Typické oblasti, hodnotené v rámci Sales Auditu

  1. predajná stratégia
  2. predajné procesy a ich ciele
  3. cieľové zákaznícke skupiny
  4. zákaznícke informácie a databáza
  5. plánovanie predajných procesov
  6. štruktúra predajnej organizácie
  7. komunikácia a spätná väzba
  8. riadiace nástroje
  9. kompetentnosti manažmentu a pracovníkov predaja

CHCEM SA DOZVEDIEŤ VIAC