Audit predajnej organizácie Sales Audit™ vám dá informácie, ako funguje a bude fungovať váš predaj.
Cieľom auditu je zhodnotiť pripravenosť predajnej organizácie dosahovať krátkodobé a dlhodobé
výsledky v konkurenčnom prostredí a schopnosť manažmentu takúto organizáciu úspešne riadiť.
- Identifikovať silné a slabé stránky organizácie a riadenia predaja
- Odporučiť potrebné zmeny a navrhnúť spôsob, ako ich zaviesť
- Podporiť implementáciu týchto zmien s cieľom zlepšenia fungovania a dosahovania očakávaných výsledkov
Typický audit sa skladá z analýzy, prípravy správy a odporúčaní, prezentácie výstupov, implementačného workshopu a plánu implementácie zmien
Nástroje, používané v rámci Sales Auditu™
- štruktúrované rozhovory s manažérmi a výkonnými pracovníkmi organizácie
- účasti na porade manažmentu, resp. obchodného tímu
- hodnotenie kompetentností pracovníkov a manažmentu
- pozorovanie v teréne, v zákazníckom centre, atď.)
- worskhopy a diskusia s manažmentom
Typické oblasti, hodnotené v rámci Sales Auditu™
- predajná stratégia
- predajné procesy a ich ciele
- cieľové zákaznícke skupiny
- zákaznícke informácie a databáza
- plánovanie predajných procesov
- štruktúra predajnej organizácie
- komunikácia a spätná väzba
- riadiace nástroje
- kompetentnosti manažmentu a pracovníkov predaja