Informácie o programe

Dĺžka programu 2 dni

Veľa produktov a služieb sa stále častejšie porovnáva len podľa ceny. Uspieť v takejto situácií vyžaduje odlíšiť sa a predať zákazníkovi túto odlišnosť – tu je úloha obchodníka nezastupiteľná. Cieľom programu je pomôcť účastníkom porozumieť tomu, čo znamená „hodnota” pre zákazníka, byť schopný lepšie prezentovať hodnotu ponuky a zvýšiť šance byť preferovaným dodávateľom.

Komu je program určený

Obchodníci, Key Account manažéri a ostatní pracovníci, ktorí sa aktívne podieľajú na predaji.

Hlavné prínosy
  • porozumenie vnímaniu hodnoty zákazníkom
  • schopnosť hodnotu lepšie ukázať
  • získanie „preferencie“ u zákazníkov a vytváranie dlhodobých obchodných vzťahov
Štruktúra programu
  • motívy nákupu – racionálne a emocionálne
  • definícia pridanej hodnoty
  • porozumenie potrebám zákazníka
  • analýza situácie zákazníka
  • mapovanie rozhodovacieho procesu
  • ROI kalkulácia
  • konkurenčná analýza
  • vytvorenie a predaj riešenia
  • dodanie hodnoty
Spôsob vedenia programu

Kombinácia krátkej prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.

Súvisiace tréningy

Konzultatívny predaj

Efektívny postup u zákazníkov, ktorí od vás očakávajú návrh riešenia, ale nie ste pre nich preferovaným dodávateľom.

O2O - Od príležitosti k Objednávke

Správne vyhodnotiť obchodnú príležitosť a navrhnúť zodpovedajúce riešenie je kľúčové najmä pri veľkých zákazníkoch. Tiež je ale potrebné poznať ich rozhodovací proces a vhodne riešenie prezentovať.

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.