Informácie o programe

Dĺžka programu 2 dni

Správanie sa zákazníkov v dnešnej dobe sa výrazne zmenilo. Technologické možnosti a prístup k informáciám spôsobujú, že veľká časť “nákupnej cesty” prebehne ešte pred prvým kontaktom s obchodníkom a tomu sa obchodníci musia prispôsobiť.

Komu je program určený

Skúsení obchodníci a manažéri, ktorí majú zvládnuté predajné zručnosti a chcú svoje zručnosti rozšíriť o najnovšie poznatky z oblasti predaja v prostredí internetu a sociálnych sietí.

Hlavné prínosy
  • najnovšie postupy a know-how v predaných technikách
  • získanie nástrojov pre efektívny predaj v súčasnom prostredí
Štruktúra programu
  • súčasné nákupné správanie sa zákazníkov
  • nákupná cesta zákazníka
  • príprava a on-line aktivity pred predajným stretnutím
  • diagnostika predajnej situácie – MAP
  • prispôsobenie predajného rozhovoru situácií
  • rôzne postupy a taktiky
  • účinné spôsoby argumentácie – 3D argumentácia
  • následné aktivity pre podporu ďalšieho predaja
  • špecifiká „vzdialeného“ predaja
Spôsob vedenia programu

Kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce, prípadových štúdií a hier s využitím moderných tréningových pomôcok a metód s dôrazom na praktické tréningy a spätnú väzbu.

Súvisiace tréningy

Prezentačné techniky

Robiť účinné prezentácie firmy, výrobku alebo myšlienky je nevyhnutnosťou. Schopnosť zaujať a odovzdať potrebné informácie v požadovanej forme odlišuje úspešných manažérov a obchodníkov od tých priemerných.

Nezabudnuteľná predajná prezentácia

Program je zameraný na to, ako pripraviť prezentáciu v PowerPointe (alebo inom prezentančom nástroji), ktorá upúta, podporí prezentujúceho a predáva obsahom aj vzhľadom.

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.