Ako zlepšiť stretnutia so zákazníkom 2 ?
Stretnutie so zákazníkom (predajná návšteva – osobná alebo virtuálna) je jednou z najdôležitejších aktivít každého úspešného obchodníka. Ide o situáciu, keď obchodník musí prezentovať produkty
Stretnutie so zákazníkom (predajná návšteva – osobná alebo virtuálna) je jednou z najdôležitejších aktivít každého úspešného obchodníka. Ide o situáciu, keď obchodník musí prezentovať produkty
Predajné stretnutie je kľúčovým momentom, kde sa obchodník snaží identifikovať potrebu zákazníka, prezentovať svoje produkty alebo služby a presvedčiť zákazníka o ich hodnote. Používanie správnych
Aká je budúcnosť chatbotov v predaji? Dostávame sa na koniec série článkov o chatbotoch. V tejto časti si povieme o budúcnosti chatbotov a predstavíme vám
Ako môžu ovplyvniť kvalitu chatbota obchodníci? V predchádzajúcom článku sme sa ponorili do problematiky chatbotov, zanalyzovali sme ich fungovanie a identifikovali sme kľúčové aspekty, ktoré
Aká je úloha chatbotov v moderných predajných stratégiách? Vitajte v našej sérii článkov zameranej na fascinujúci svet umelej inteligencie (AI) a chatbotov. V dnešnom digitálnom
Aké sú riziká využitia umelej inteligencie v predaji? Čo musíme brať do úvahy? Čo nás môže prekvapiť? Náš druhý článo na tému AI sa