Informácie o programe

Dĺžka programu 2 dni

Na predaj produktov alebo služieb zákazníkovi, ktorý „nič nechce“ a na vyvolanie jeho záujmu je často potrebné využiť osobnú charizmu, nadšenie a prezentovať ponuku sebavedomo a jednoznačne. Dôkladná príprava a schopnosť podrobnej argumentácie samozrejme zvyšujú šancu presvedčiť zákazníka a získať obchod. Cieľom programu je dať účastníkom komunikačné nástroje pre vedenie predajnej návštevy v situácii, keď zákazník „nemá potrebu“ od nás niečo nakupovať.

Komu je program určený

Obchodníci, reprezentanti a ostatní pracovníci, ktorí sa aktívne podieľajú na predaji.

Hlavné prínosy
  • schopnosť používať asertívny predaj vo vhodných situáciách
  • postupy, ako zvýšiť účinnosť presviedčania a prelomiť bariéry u zákazníka
  • taktika a scenár asertívneho rozhovoru pre konkrétnu situáciu
Štruktúra programu
  • predajné prístupy v rôznych predajných situáciách
    proces asertívneho predaja – 6P štruktúra
    upútanie pozornosti
    kontaktná a produktová stratégia
  • postup nenúteného prejavu – vzbudenie potreby
  • prezentácia jediného riešenia
  • zaobchádzanie s rezistenciou zákazníka
  • uzatváranie
    riadenie predajného rozhovoru pri asertívnom predaji
  • použitie asertívneho predaja v praxi – vlastný scenár
Spôsob vedenia programu

Kombinácia krátkej prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.

Súvisiace tréningy

Konzultatívny predaj

Efektívny postup u zákazníkov, ktorí od vás očakávajú návrh riešenia, ale nie ste pre nich preferovaným dodávateľom.

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.