Asertívny predaj

2 dni

Na predaj produktov alebo služieb zákazníkovi, ktorý „nič nechce“ a na vyvolanie jeho záujmu je často potrebné využiť osobnú charizmu, nadšenie a prezentovať ponuku sebavedomo a jednoznačne. Dôkladná príprava a schopnosť podrobnej argumentácie samozrejme zvyšujú šancu presvedčiť zákazníka a získať obchod. Cieľom programu je dať účastníkom komunikačné nástroje pre vedenie predajnej návštevy v situácii, keď zákazník „nemá potrebu“ od nás niečo nakupovať.

Komu je program určený

Obchodníci, reprezentanti a ostatní pracovníci, ktorí sa aktívne podieľajú na predaji.

Štruktúra programu

  • predajné prístupy v rôznych predajných situáciách
  • proces asertívneho predaja – 6P štruktúra
  • upútanie pozornosti
  • kontaktná a produktová stratégia
  • postup nenúteného prejavu – vzbudenie potreby
  • prezentácia jediného riešenia
  • zaobchádzanie s rezistenciou zákazníka
  • uzatváranie
  • riadenie predajného rozhovoru pri asertívnom predaji
  • použitie asertívneho predaja v praxi – vlastný scenár

Hlavné prínosy

  • schopnosť používať asertívny predaj vo vhodných situáciách
  • postupy, ako zvýšiť účinnosť presviedčania a prelomiť bariéry u zákazníka
  • taktika a scenár asertívneho rozhovoru pre konkrétnu situáciu

Spôsob vedenia programu

Kombinácia krátkej prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.

Najbližšie termíny

Asertívny predaj
23. 04. 2018 - 24. 04. 2018

Asertívny predaj
19. 11. 2018 - 20. 11. 2018

Kontaktujte nás