Sales Management Academy

5 x 2 dni

Cieľom Sales Management Academy™ je pomôcť zdokonaliť súčasný systém a zaviesť do praxe najmodernejšie metódy riadenia predajnej organizácie. Zároveň manažérom predaja pomôže rozvinúť individuálne schopnosti potrebné pre efektívne vedenie obchodníkov v teréne.

Komu je program určený

Riaditelia predajných organizácií, obchodní riaditelia, vedúci predaja a manažéri, ktorí priamo riadia predajnú organizáciu alebo skupinu obchodníkov.

Štruktúra programu

1. časť:

  • úloha a práca manažéra predaja
  • zákaznícke plánovanie – koncepcia predajnej platformy
  • zákaznícke plánovanie – počítačová simulácia
  • základy práce s kľúčovými zákazníkmi (Key Account Management)

2. časť:

  • práca obchodníka, pracovný a predajný model
  • riadenie pomocou cieľov – plán predaja (V-A-K)
  • individuálny plán predaja
  • V-A-K plány a „steering“ rozhovory s obchodníkmi
  • rozvoj a tréning obchodníkov

3. časť:

  • štýly vedenia obchodníkov – MI LEAD
  • motivácia obchodníkov
  • vedenie predajného tímu – počítačová simulácia
  • vedenie mítingov a porád

4. časť:

  • efektívna komunikácia pri vedení obchodníkov
  • koučovanie a dávanie spätnej väzby
  • znalosť predajnej techniky
  • vedenie obchodníkov v teréne

5. časť:

  • systém pre výber obchodníkov
  • vedenie prijímacích rozhovorov
  • nástupné plány
  • ukončenie spolupráce s obchodníkom (prepustenie)
  • manuál manažéra predaja

Hlavné prínosy

  • zdokonalený systém riadenia a plánovania predaja
  • implementované najmodernejšie metódy riadenia predajnej organizácie
  • zlepšené zručnosti pre efektívne riadenie obchodníkov
  • písomne spracovaný manuál manažéra predaja („handbook“)

Spôsob vedenia programu

Individuálna príprava pred programom, seminárne práce, individuálne úlohy a e-learningové moduly medzi jednotlivými časťami. Celková účasť na Sales Management Academy trvá približne 12 mesiacov. V rámci programu účastníci absolvujú množstvo tréningových situácií, individuálnych i skupinových úloh, viacero prípadových štúdií a biznis simulácií. Súčasťou programu sú konzultácie pre účastníkov medzi jednotlivými časťami, kde môžu individuálne prediskutovať svoje otázky a špecifické situácie s vedúcim programu.

Najbližšie termíny

Kontaktujte nás