Efektívny marketing

2 dni

Úspešný marketing znamená mať správny produkt na správnom mieste v pravý čas a istotu, že zákazník je o produkte informovaný. Najmä v B2B marketingu je toto častým problémom. Cieľom programu je zlepšiť efektivitu práce marketingového manažmentu a tiež ich schopnosť zmerať efektivitu marketingových aktivít.

Komu je program určený

Marketingoví manažéri, produktoví manažéri a pracovníci zodpovední za prípravu marketingového plánu, jeho komunikovanie a realizáciu.

Štruktúra programu

  • štruktúra marketingového plánu
  • zákaznícke správanie sa a nákupný proces
  • informácie o zákazníkoch (B2B a B2C)
  • rôzne typy stratégií pre dosiahnutie cieľov
  • stratégia koncentrovaného úsilia
  • segmentácia a poziciovanie
  • komunikačné kanály
  • využitie sociálnych sietí
  • vnútorný komunikačný plán

Hlavné prínosy

  • jasná štruktúra marketingového plánu
  • zvýšenie účinnosti marketingových aktivít v B2B a B2C
  • nástroje na meranie ich efektivity

Spôsob vedenia programu

Interaktívny tréningový program pozostáva z prednášky, diskusie, analýzy individuálnych a skupinových úloh a prípadových štúdií s aktívnym prístupom účastníka s dôrazom na spätnú väzbu. V priebehu programu si každý účastník v spolupráci s vedúcim programu spracuje základ marketingového plánu pre svoju firmu alebo oddelenie.

Najbližšie termíny

Efektívny marketing
23. 04. 2018 - 24. 04. 2018

Efektívny marketing
08. 11. 2018 - 09. 11. 2018

Kontaktujte nás