Predaj pridanej hodnoty

2 dni

Veľa produktov a služieb sa stále častejšie porovnáva len podľa ceny. Uspieť v takejto situácií vyžaduje odlíšiť sa a predať zákazníkovi túto odlišnosť – tu je úloha obchodníka nezastupiteľná. Cieľom programu je pomôcť účastníkom porozumieť tomu, čo znamená „hodnota” pre zákazníka, byť schopný lepšie prezentovať hodnotu ponuky a zvýšiť šance byť preferovaným dodávateľom.

Komu je program určený

Obchodníci, key account manažéri a ostatní pracovníci, ktorí sa aktívne podieľajú na predaji.

Štruktúra programu

  • motívy nákupu – racionálne a emocionálne
  • definícia pridanej hodnoty
  • porozumenie potrebám zákazníka
  • analýza situácie zákazníka
  • mapovanie rozhodovacieho procesu
  • ROI kalkulácia
  • konkurenčná analýza
  • vytvorenie a predaj riešenia
  • dodanie hodnoty

Hlavné prínosy

  • porozumenie vnímaniu hodnoty zákazníkom
  • schopnosť hodnotu lepšie ukázať
  • získanie „preferencie“ u zákazníkov a vytváranie dlhodobých obchodných vzťahov

Spôsob vedenia programu

Kombinácia krátkej prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.

Najbližšie termíny

Predaj pridanej hodnoty
19. 04. 2018 - 20. 04. 2018

Predaj pridanej hodnoty
22. 11. 2018 - 23. 11. 2018

Kontaktujte nás