Taking Sales to a Higher Level

Telefón: +421-2-4446 2674, -75

mercuri@mercuri.sk

Sales Management Academy
Akadémia pre manažérov, ktorí riadia predaj

Cieľom Sales Management Academy™ je zdokonaliť súčasný systém a pomôcť manažérovi zaviesť do praxe moderné metódy riadenia predajnej organizácie.

Riaditelia predajných organizácií, obchodní riaditelia a manažéri, ktorí priamo riadia predajnú organizáciu alebo skupinu obchodných zástupcov, budú schopní samostatne riadiť a profesionálne viesť predajný tím a realizovať zmeny potrebné k dosiahnutiu plánovaných cieľov. Zároveň si počas akadémie vytvoria vlastný manuál manažéra predaja („handbook“).

Hlavné prínosy:

  • Zdokonaliť systém riadenia a plánovania predaja
  • Implementovať moderné metódy riadenia predajnej organizácie
  • Rozvinúť individuálne schopnosti účastníkov potrebné pre efektívne riadenie predajcov
  • Písomne spracovaný manuál predajného manažéra („handbook“)

Forma programu

BLENDED LEARNING - tréningový program Sales Management Academy sa skladá zo štyroch trojdňových
tréningových programov (častí), individuálnej prípravy pred programom a seminárnych prác, individuálnych úloh a e-learningových modulov medzi jednotlivými časťami.
Celková účasť na Sales Management Academy trvá približne 12 mesiacov.

V rámci tréningových programov účastníci absolvujú množstvo tréningových situácií, individuálnych i skupinových úloh, viacero prípadových štúdií a počítačových simulácií.

Po absolvovaní programu účastníci získajú certifikát o absolvovaní Sales Management Academy podmienený implementáciou riadiacich nástrojov do praxe.

Obsah programu

1. časť „Plánovanie a riadenie predaja“

  • úloha a práca manažéra predaja
  • zákaznícke plánovanie – koncepcia predajnej platformy
  • zákaznícke plánovanie – počítačová simulácia
  • základy práce s kľúčovými zákazníkmi (Key Account Management)
  • riadenie pomocou cieľov – plán predaja (V-A-K)
  • individuálny plán predaja

2. časť „Riadenie a vedenie predajného tímu“

  • prezentácia spracovaných úloh po 1. časti
  • práca predajcu
  • štýly vedenia predajcov (MILC – Mercuri International Leadership Concept)
  • vedenie predajného tímu – počítačová simulácia
  • V-A-K plány a V-A-K rozhovory s predajcami
  • motivácia predajcov

3. časť „Koučovanie a komunikácia pri vedení predajcov“

  • prezentácia spracovaných úloh po 2. časti
  • efektívna komunikácia pri vedení predajcov
  • koučovanie a dávanie spätnej väzby
  • znalosť predajnej techniky
  • vedenie predajcov v teréne
  • tímová práca
  • vedenie mítingov a porád

4. časť „Výber a rozvoj predajcov“

  • prezentácia spracovaných úloh po 3. časti
  • systém pre výber predajcov
  • vedenie prijímacích rozhovorov
  • nástupné plány
  • realizácia a riadenie zmien (MIRC – Mercuri International Renewal Concept)
  • ďalší rozvoj a tréning predajcov
  • ukončenie spolupráce s predajcom (prepustenie)
  • manuál manažéra predaja
  • ďalší rozvoj manažéra predaja

Najbližšie termíny

Sales Management Academy
1. časť
27. 03. 2017 - 29. 03. 2017
2. časť
07. 06. 2017 - 09. 06. 2017
3. časť
16. 10. 2017 - 18. 10. 2017
4. časť
14. 03. 2018 - 16. 03. 2018

Sales Management Academy
1. časť
08. 11. 2017 - 10. 11. 2017
2. časť
19. 03. 2018 - 21. 03. 2018
3. časť
13. 06. 2018 - 15. 06. 2018
4. časť
15. 10. 2018 - 17. 10. 2018

Mám otázku k programu

Mercuri International Slovakia

Dúbravská cesta 2
84104 Bratislava
Slovakia
Phone +421-2-4446 2675, -74
Fax number +421-2-4446 2677
mercuri@mercuri.sk

© Mercuri International. All Rights Reserved.