
Value-based selling: Implementácia
V prvej časti nášho článku sme si priblížili, prečo je Value-based selling (VBS) kľúčový pre úspech v B2B predaji a ako metodika Mercuri International pomáha

V prvej časti nášho článku sme si priblížili, prečo je Value-based selling (VBS) kľúčový pre úspech v B2B predaji a ako metodika Mercuri International pomáha

V dynamickom a neustále sa meniacom svete B2B predaja už nestačí predávať produkty alebo služby na základe ich vlastností alebo ceny. Dnešní zákazníci sú vzdelanejší,

V predchádzajúcich článkoch sme si porozprávali ako AI vie pomôcť pred stretnutím a počas samotného stretnutia. V tomto článku si povieme, ako nám AI technológie vedia

Stretnutie so zákazníkom (predajná návšteva – osobná alebo virtuálna) je jednou z najdôležitejších aktivít každého úspešného obchodníka. Ide o situáciu, keď obchodník musí prezentovať produkty

Predajné stretnutie je kľúčovým momentom, kde sa obchodník snaží identifikovať potrebu zákazníka, prezentovať svoje produkty alebo služby a presvedčiť zákazníka o ich hodnote. Používanie správnych

Aká je budúcnosť chatbotov v predaji? Dostávame sa na koniec série článkov o chatbotoch. V tejto časti si povieme o budúcnosti chatbotov a predstavíme vám