Telefonická komunikácia

2 dni

Ľudia v telefonickom kontakte často vytvárajú prvý dojem o spoločnosti. Malo by byť samozrejmosťou, že ich odborné znalosti, komunikačné zručnosti, ústretovosť, či schopnosť zvládať konfliktné situácie sú na profesionálnej úrovni. Cieľom programu je rozvinúť individuálne schopnosti účastníkov v oblasti telefonickej komunikácie a poskytnúť im nástroje na efektívne vedenie telefonických hovorov.

Komu je program určený

Operátori kontaktných centier, pracovníci oddelení služieb zákazníkom, recepcií, podpory predaja, asistenti/ky, sekretárky a všetci pracovníci, ktorí využívajú telefón pri svojej práci.

Štruktúra programu

  • využitie telefónu v organizácii, výhody a nevýhody
  • zásady efektívnej telefonickej komunikácie
  • štruktúra telefonického rozhovoru
  • práca s hlasom a prvý dojem
  • pozitívne myslenie a vyjadrovanie
  • kladenie otázok a aktívne počúvanie
  • „Mystery Calling“ – analýza reálnych telefonátov
  • aktívne telefonáty, telemarketing a telesales
  • praktický tréning telefonickej komunikácie

Hlavné prínosy

  • vyššia kvalita komunikačných schopností v oblasti telefonickej komunikácie.
  • zlepšenie individuálnych schopností štruktúrovane viesť telefonický rozhovor
  • uvedomiť si vplyv verbálnej komunikácie na kvalitu a výsledok rozhovoru

Spôsob vedenia programu

Kombinácia krátkej prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím audiozáznamu a s dôrazom na aktívny prístup účastníkov, praktický nácvik, analýzu a spätnú väzbu. Počas programu si každý účastník vytvorí vlastné scenáre pre konkrétne situácie.

Najbližšie termíny

Telefonická komunikácia
14. 05. 2018 - 15. 05. 2018

Telefonická komunikácia
25. 10. 2018 - 26. 10. 2018

Kontaktujte nás