Informácie o programe

Dĺžka programu 2 dni

Ľudia v telefonickom kontakte často vytvárajú prvý dojem o spoločnosti. Malo by byť samozrejmosťou, že ich odborné znalosti, komunikačné zručnosti, ústretovosť, či schopnosť zvládať konfliktné situácie sú na profesionálnej úrovni. Cieľom programu je rozvinúť individuálne schopnosti účastníkov v oblasti telefonickej komunikácie a poskytnúť im nástroje na efektívne vedenie telefonických hovorov.

Komu je program určený

Operátori kontaktných centier, pracovníci oddelení služieb zákazníkom, recepcií, podpory predaja, asistenti/ky, sekretárky a všetci pracovníci, ktorí využívajú telefón pri svojej práci.

Hlavné prínosy
  • vyššia kvalita komunikačných schopností v oblasti telefonickej komunikácie.
  • zlepšenie individuálnych schopností štruktúrovane viesť telefonický rozhovor
  • uvedomiť si vplyv verbálnej komunikácie na kvalitu a výsledok rozhovoru
Štruktúra programu
  • využitie telefónu v organizácii, výhody a nevýhody
  • zásady efektívnej telefonickej komunikácie
  • štruktúra telefonického rozhovoru
  • práca s hlasom a prvý dojem
  • pozitívne myslenie a vyjadrovanie
  • kladenie otázok a aktívne počúvanie
  • „Mystery Calling“ – analýza reálnych telefonátov
  • aktívne telefonáty, telemarketing a telesales
  • praktický tréning telefonickej komunikácie
Spôsob vedenia programu

Kombinácia krátkej prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím audiozáznamu a s dôrazom na aktívny prístup účastníkov, praktický nácvik, analýzu a spätnú väzbu. Počas programu si každý účastník vytvorí vlastné scenáre pre konkrétne situácie.

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.

Nezáväzná  prihláška

Pre tento program ešte nemáme naplánovaný konkrétny termín realizácie.

V prípade záujmu vyplňte prosím túto nezáväznú prihlášku a zvoľte si (predbežne) vami preferovaný termín. Budeme vás kontaktovať. V momente, keď určíme konkrétny termín realizácie, prednostne vás – po vašom potvrdení účasti – na tento termín zaradíme.