Služby zákazníkom

Zákazníci požadujú profesionálny prístup nielen od obchodných zástupcov, ale aj od ostatných zamestnancov firmy, s ktorými prichádzajú do kontaktu osobne alebo telefonicky. Sú to najmä pracovníci zákazníckych a telefonických centier, asistentky a predajcovia po telefóne. Všetci títo ľudia často komunikujú so zákazníkom bez znalosti základov efektívnej komunikácie. Rozvojové programy z tejto časti našej ponuky im poskytnú nevyhnutné nástroje pre úspešné zvládanie každodenných pracovných situácií, a tým aj pre zvýšenie ich osobnej motivácie a spokojnosti.

Telefonická komunikácia

Telefonická komunikácia

Profesionálna podpora tímu

Profesionálna podpora tímu

Najbližšie termíny

Efektívny marketing
25. 04. 2019 - 26. 04. 2019

Profesionálny systém práce
1. časť
25. 04. 2019 - 26. 04. 2019
2. časť
17. 06. 2019 - 18. 06. 2019

Koučing pre manažérov
29. 04. 2019 - 30. 04. 2019

Asertívny predaj
09. 05. 2019 - 10. 05. 2019

O2O - Od príležitosti k objednávke
13. 05. 2019 - 14. 05. 2019

Kontaktujte nás