Vzťahový predaj

2 dni

Aj lojálni zákazníci, ktorí od nás pravidelne nakupujú, majú svoje očakávania a vyžadujú špecifický prístup. Šikovný a empatický obchodník si s nimi buduje dlhodobé vzťahy, posilňuje ich dôveru a využíva ich pozitívny postoj na ďalší predaj. Cieľom tohto programu je poskytnúť účastníkom nástroje pre identifikáciu situácií vhodných pre vzťahový predaj.

Komu je program určený

Obchodníci, reprezentanti, key account manažéri a ostatní pracovníci, ktorí sa aktívne podieľajú na predaji a budovaní obchodných vzťahov.

Štruktúra programu

  • predajné prístupy v rôznych predajných situáciách
  • hodnotenie a budovanie vzťahov
  • rozhodovací proces zákazníkov
  • komunikácia s lojálnym zákazníkom
  • zvýšenie predaja (proces V.I.P.)
  • iniciovanie doplnkového predaja
  • plán rozvoja vzťahov so zákazníkmi
  • použitie vzťahového predaja v praxi

Hlavné prínosy

  • osvojenie si postupov, ako splniť zákazníkove požiadavky a vytvoriť priestor pre ďalší predaj
  • schopnosť používať vzťahový predaj vo vhodných situáciách
  • stratégie a taktiky pre lojálnych zákazníkov

Spôsob vedenia programu

Tréningový program je realizovaný ako kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.

Najbližšie termíny

Vzťahový predaj
07. 06. 2018 - 08. 06. 2018

Vzťahový predaj
06. 12. 2018 - 07. 12. 2018

Kontaktujte nás