Sales Activity Management

Riadenie predaja „len pomocou stanovovania výsledkových cieľov“ nefunguje.

Profesionálny manažér predaja sa pri vedení predajného tímu zameriava predovšetkým na riadenie predajných aktivít a udržanie a rozvoj potrebných kompetentností.

Kľúčovým predpokladom pre efektívne riadenie predajných aktivít je okrem vhodne zvolených cieľov a jasnej predajnej stratégie a politiky, predovšetkým funkčný systém sledovania, merania a hodnotenia týchto aktivít. Na to slúžia vhodne zvolené štandardy a kľúčové parametre merania výkonnosti predaja (KPI).

Konzultanti Mercuri International vám pomôžu určiť vhodné ukazovatele, vytvoria potrebné nástroje a naučia vašich manažérov predaja používať ich.

Efektívne riadenie predajných aktivít – množstvo, zameranie a účinnosť – výrazne zvyšuje výkonnosť celého predajného tímu.

Najbližšie termíny

Efektívny marketing
25. 04. 2019 - 26. 04. 2019

Profesionálny systém práce
1. časť
25. 04. 2019 - 26. 04. 2019
2. časť
17. 06. 2019 - 18. 06. 2019

Koučing pre manažérov
29. 04. 2019 - 30. 04. 2019

Asertívny predaj
09. 05. 2019 - 10. 05. 2019

O2O - Od príležitosti k objednávke
13. 05. 2019 - 14. 05. 2019

Kontaktujte nás