Informácie o programe

Dĺžka programu 2 dni

Aj lojálni zákazníci, ktorí od nás pravidelne nakupujú, majú svoje očakávania a vyžadujú špecifický prístup. Šikovný a empatický obchodník si s nimi buduje dlhodobé vzťahy, posilňuje ich dôveru a využíva ich pozitívny postoj na ďalší predaj. Cieľom tohto programu je poskytnúť účastníkom nástroje pre identifikáciu situácií vhodných pre vzťahový predaj.

Komu je program určený

Obchodníci, reprezentanti, key account manažéri a ostatní pracovníci, ktorí sa aktívne podieľajú na predaji a budovaní obchodných vzťahov.

Hlavné prínosy
  • osvojenie si postupov, ako splniť zákazníkove požiadavky a vytvoriť priestor pre ďalší predaj
  • schopnosť používať vzťahový predaj vo vhodných situáciách
  • stratégie a taktiky pre lojálnych zákazníkov
Štruktúra programu
  • predajné prístupy v rôznych predajných situáciách
  • hodnotenie a budovanie vzťahov
  • rozhodovací proces zákazníkov
  • komunikácia s lojálnym zákazníkom
  • zvýšenie predaja (proces V.I.P.)
  • iniciovanie doplnkového predaja
  • plán rozvoja vzťahov so zákazníkmi
  • použitie vzťahového predaja v praxi
Spôsob vedenia programu

Tréningový program je realizovaný ako kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce a prípadových štúdií s využitím moderných tréningových metód, s dôrazom na praktický tréning a spätnú väzbu.

Riešenie na mieru

Ak vám úplne nevyhovuje termín a obsah programu nezodpovedá presne tomu čo hľadáte, máme možnosť vám prispôsobiť program podľa vašich potrieb.

Nezáväzná  prihláška

Pre tento program ešte nemáme naplánovaný konkrétny termín realizácie.

V prípade záujmu vyplňte prosím túto nezáväznú prihlášku a zvoľte si (predbežne) vami preferovaný termín. Budeme vás kontaktovať. V momente, keď určíme konkrétny termín realizácie, prednostne vás – po vašom potvrdení účasti – na tento termín zaradíme.