Sales Activity Management

Riadenie predaja „len pomocou stanovovania výsledkových cieľov“ nefunguje.

Profesionálny manažér predaja sa pri vedení predajného tímu zameriava predovšetkým na riadenie predajných aktivít a udržanie a rozvoj potrebných kompetentností.

Kľúčovým predpokladom pre efektívne riadenie predajných aktivít je okrem vhodne zvolených cieľov a jasnej predajnej stratégie a politiky, predovšetkým funkčný systém sledovania, merania a hodnotenia týchto aktivít. Na to slúžia vhodne zvolené štandardy a kľúčové parametre merania výkonnosti predaja (KPI).

Konzultanti Mercuri International vám pomôžu určiť vhodné ukazovatele, vytvoria potrebné nástroje a naučia vašich manažérov predaja používať ich.

Efektívne riadenie predajných aktivít – množstvo, zameranie a účinnosť – výrazne zvyšuje výkonnosť celého predajného tímu.

Najbližšie termíny

Kontaktujte nás