Rýchle zlepšenie predajných výsledkov

Predajné organizácie a ich manažéri sa často dostávajú do situácií, keď potrebujú veľmi rýchlo zlepšiť celkové výsledky alebo výsledky v určitej oblasti.

Môže to byť obrat, podiel na trhu, zisk(ovosť) alebo predaj určitých produktov, zvýšenie obratu alebo podielu v určitom segmente zákazníkov, uvedenie nového produktu na trh, získavanie nových klientov určitého typu, zvýšenie ziskovosti predaja kľúčovým zákazníkom, vyššia úspešnosť vo výberových konaniach atď.

Konzultanti Mercuri International používajú v týchto prípadoch veľmi efektívny postup s cieľom dosiahnuť očakávané výsledky čo najskôr.

Projekty väčšinou pozostávajú z 5-tich krokov:

  1. Identifikácia skutočného problému
  2. Tvorba nového riešenia
  3. Prenos nového riešenia na príslušných pracovníkov
  4. Podpora pri implementácii do každodennej praxe
  5. Podpora smerujúca ku konsolidácii nového riešenia

Vhodnú metódu a rozsah jednotlivých krokov určujú konzultanti Mercuri International spoločne s kľúčovými pracovníkmi klienta v závislosti od konkrétnej potreby, typu a veľkosti projektu.

Najbližšie termíny

Kontaktujte nás