Audity a analýzy

Pomôžeme vám zistiť skutočnú situáciu, v ktorej váš tím funguje. Analýzy môžu byť prvým krokom projektu, alebo môžu byť realizované samostatne.

Pri práci so zákazníkmi používame širokú škálu analytických nástrojov – prieskumy, barometre, audity, Assessmenty a podobne. Ich cieľom je poskytnúť čo najobjektívnejšie faktickú informáciu o skutočnom stave, možných problémoch alebo príležitostiach. Analýzy môžu byť prvým krokom rozsiahleho projektu alebo môžu byť realizované samostatne.

Analýzy a Assessment Mercuri International vám môžu pomôcť napríklad

  • porozumieť, prečo vaši zákazníci kupujú ( alebo nekupujú ) od vás to, čo by ste chceli
  • zistiť, prečo aktivity vašich predajcov neprinášajú uspokojivé výsledky
  • overiť si, či sú vaši pracovníci schopní realizovať vašu predajnú stratégiu
  • predpovedať, ako úspešní budú vaši manažéri predaja v budúcnosti

Používame praktické nástroje a metódy, vďaka ktorým zistíme fakty, názory a dôležité dáta. Následne to overujeme prostredníctvom osobného kontaktu. Závery a odporúčania vychádzajú z našich dlhoročných skúseností. Spoločne s pracovníkmi zákazníka sme potom schopní vytvoriť praktické a realizovateľné plány, ako zvýšiť výkonnosť a zlepšiť výsledky.

Príklady analýz Mercuri International:

  • analýza výkonnosti predaja – Sales Strenght Analysis ™
  • audit predaja alebo predajné organizácie
  • analýza postojov a názorov zákazníkov – MI CARE ™
  • analýza kľúčových predajných situácií
  • Mystery Shopping
  • assessment a development centrá
  • analýza rozvojových potrieb pracovníkov predajných oraganizací
  • analýza postojov a názorov pracovníkov MI PARE ™
  • implementačný barometer

Najbližšie termíny

Kontaktujte nás